Ungvári rebranding


A brand kihívásai

Az Ungvári 25 éves múlttal rendelkező cég, amely több mint 30 személyt foglalkoztat és 6 országba szállít termékeket Németországtól Olaszországig - ezzel szembesültem 2013 decemberében, amikor felkértek az Ungvári brandjének és arculatának újragondolására és megtervezésére. Komoly feladatnak ígérkezett, hiszen egy B2B vállalkozás brandje egészen egyedi kihívásokat tartogat.

Brand kutatás

Milyen értékek rejlenek az Ungváriban, amelyek miatt kiemelkedik a többi beszállító közül? Hogyan alakult a cég történelme, és mi az, amit a partnerek a legfőbb erősségnek tartanak? Ezekre és még számos más kérdésre kerestem a választ. Interjúk, beszélgetések és internetes kutatás előzte meg az arculattervezést.

Az Ungvárinál három generációnyi fémipari tapasztalat gyűlt össze. A több évtizedes múlt folyamán mindig törekedtek a legjobb minőségre, így kivívták a rendkívül igényes német és svájci partnerek elismerését. "Nálunk a minőségnek hagyománya van." - hangzik az Ungvári új jelmondata.

Arculattervezés

- Logó
- Névjegykártya
- Kiállítási anyagok
- Prospektus
- Rollup, banner

Néhány arculati elem azok közül, amelyek egy B2B vállalkozás részére elengedhetetlenek.

Weboldal, szövegírás, portré- és műhelyfotózás

A weboldal kulcsszerepet játszik az iparágban - a több ezer kilométeres távolság miatt kezdetben ez az első és egyetlen kapcsolódási pont két vállalkozás között. Az érthető és világos szöveg és képi elemek mellett fontos, hogy a részletes műszaki adatok is elérhetőek legyenek.

Szükséges volt, hogy új, a vállalathoz méltó fotók készüljenek a vezetőségről, valamint a szöveges megfogalmazás és az angol fordítás is profi benyomást keltsen a brand felé.

www.ungvari.hu